I

Fordækt

Fordækt er et demo computer spil, som jeg sammen med to andre lavet til hovedopgave. Vi fik et 10 tal som fælles karakter og jeg fik et 11 tal som min indeviduelle karakter.

I produktionen af et computerspil ville vi komme til at arbejde med mange af de områder vi hver især har ønsket at arbejde med. Jeg arbejde hovedsageligt med:
- Avanceret multimedie-programmering (Interaktion) (Director og Lingo)
- 3d-Animation og billedskabning (3D Studio Max)
- Design, og grafik generelt (Adobe Photoshop, Illustrator og 3D Studio Max)
- Ide- og konceptudvikling (i større multimedieproduktioner)

Da spillet fylder ca. 600 mb er det ikke lige praktisk at lægge ud på nettet, men her er nogle "screan dumps" (billeder) fra spillet:

Dette er forsiden til CD'en. (Skal foldes) - Som jeg producerede.
Bagsiden til CD'en. - Som jeg producerede.
Styresystemet i spillet. - Mig og Christian sod for det.
Styresystemet i spillet. - Mig og Christian sod for det.
Intro sener. - Jonas stod for dem.
Intro sener. - Jonas stod for dem.
Zed's (hovedpersonen) hjem. - Som jeg producerede.
Kirke sener. - Jonas stod for dem.
Hospital/flash back sener - Jonas stod for dem.
Rebel HQ - Som jeg producerede.
OCP - Som jeg producerede. >>Download video klip zipped 2.9 MB<<
Undergrunds sener - Som jeg producerede.
Undergrunds sener - Som jeg producerede.
Mission 1 - Som jeg producerede.
Hemmeligt mødested - Som jeg producerede.
Mission 3 - Som jeg producerede.
Mission 4 - Som jeg producerede.
OCP computer main frame - Som jeg producerede.
Fengsel - Jonas stod for dem.
Zed's (hovedpersonen) hjem. - Som jeg producerede.
Zed's (hovedpersonen) hjem. - Som jeg producerede.

>>Læs raporten<< (Det er i word 2000 format og kan tage lidt tid for at downlode så du kan se det!)

 
FORDÆKT