I produktionen af et computerspil ville vi komme til at arbejde
med mange af de områder vi hver især har ønsket
at arbejde med. Jeg arbejde hovedsageligt med:
- Avanceret multimedie-programmering (Interaktion) (Director
og Lingo)
- 3d-Animation og billedskabning (3D Studio Max)
- Design, og grafik generelt (Adobe Photoshop, Illustrator
og 3D Studio Max)
- Ide- og konceptudvikling (i større multimedieproduktioner)
|
Dette er forsiden til CD'en.
(Skal foldes) - Som jeg producerede. |
|
Bagsiden til CD'en. - Som
jeg producerede. |
|
Styresystemet i spillet.
- Mig og Christian sod for det. |
|
Styresystemet i spillet.
- Mig og Christian sod for det. |
|
Intro sener. - Jonas stod
for dem. |
|
Intro sener. - Jonas stod
for dem. |
|
Zed's (hovedpersonen) hjem. - Som jeg
producerede. |
|
Kirke sener. - Jonas stod for dem. |
|
Hospital/flash back sener - Jonas stod
for dem. |
|
Rebel HQ - Som jeg producerede. |
|
OCP - Som jeg producerede. >>Download
video klip zipped 2.9 MB<< |
|
Undergrunds sener - Som jeg producerede. |
|
Undergrunds sener - Som jeg producerede. |
|
Mission 1 - Som jeg producerede. |
|
Hemmeligt mødested - Som jeg
producerede. |
|
Mission 3 - Som jeg producerede. |
|
Mission 4 - Som jeg producerede. |
|
OCP computer main frame - Som jeg producerede. |
|
Fengsel - Jonas stod for dem. |
|
Zed's (hovedpersonen) hjem. - Som jeg
producerede. |
|
Zed's (hovedpersonen) hjem. - Som jeg
producerede. |